zondag 30 mei 2010

Ladendoosje

Het is al weer ruim een week geleden dat ik naar Angelique geweest ben voor een super leuke workshop. Wij waren met z'n vieren (Regina,Shirley,Sonja en ik) Het was wel heel erg aanpoten maar voor we naar huis gingen hadden we hem toch af op het versieren na en natuurlijk moesten we thuis ook nog aan het kleuren gaan. We hadden twee afdrukjes gekregen en ik had ze alle twee af maar donderdag op onze scrapclub wilde iemand graag er eentje van hebben want die kwam zo goed bij het doosje wat ze had gemaakt. Natuurlijk mocht ze die van me hebben en ik zal dus wel een andere nog moeten gaan kleuren maar heb daar nu even geen tijd voor, ben lekker met andere dingen nog bezig.

60 opmerkingen:

Kitty Dieleman. zei

Waauuww Hetty wat is die prachtig en wat een mooi papier.
Ik heb ook het patroon liggen maar kom er nog niet aan toe.

Anoniem zei

Wahw Hetty, wat een prachtige creatie, wanneer doen jullie dat toch allemaal.
Heel zachte kleuren gebruikt.
Doe maar voort zo, daar kunnen wij van leren.
Grtjes
Christa

Astrid en Brenda zei

Hoi Hetty,
Leuk dat je volger van onze blog bent geworden.
Wat een leuk ladendoosje heb je gemaakt. Gaat inderdaad heel veel tijd in zitten. Een tijdje geleden hebben ik en mijn dochter ook een workshop gedaan, maar dan hebben wij een stationary gemaakt.
Groetjes Brenda en Astrid

Susanne zei

Zo, dat zal inderdaad een heel karwei geweest zijn, maar het ziet er super uit zeg.
Echt heel leuk gedaan.

Susanne

Ilonka zei

whow Hetty wat een schitterende creatie Beeldschoon.

groetjes Ilonka

Tineke's hobby zei

Wow wat is dit schitterend zo mooi het papier is helemaal te gek en wat een werk dat je het afkreeg in een dag
Groetjes Tineke

Yvonne zei

Hetty dat ziet er weer prachtig uit!
groetjes Yvonne

m@deliefjuh zei

wauw zeg! wat is ie gaaf!

Unknown zei

jee wat een kunstwerk gaaf hoor.

Marianne Schut zei

Wauw Hetty, wat een Beauty! Echt schitterend gemaakt! Prachtig! Groetjes Marianne

diana zei

hoi hetty,
dat ziet er echt super uit.
erg mooi gedaan.
groetjes diana

anja zei

omg dit is heel mooi gedaan ,ook de kleuren combi er van
super hoor.
liefs anja

Amanda zei

oei oei oei, wat heb je er een pracht van een creatie van gemaakt, petje af hoor!

liefs Amanda

Katje zei

Wat een leuk ladedoosje, helemaal geweldig!
Ook de gebruikte papieren vind ik mooi mag ik vragen welke het zijn?

Groetjes Katty

regina zei

hoi

ja het was erg leuk en die van jou is ook ergggg prachtig!!!!

gr regina

Trudy zei

Hoi Hetty, wat een schitterende creatie is dit zeg!!!
Groetjes Trudy

*Ellen* zei

whow schitterend, ga hem binnenkort maken

Creagea zei

Wauwwww ik vind hem schitterend..super gewoon

Aleida zei

Heel mooi gemaakt! Mooie kleuren en leuke versiering. Lief dat je het afdrukje weggaf!
groetjes,

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtige creatie Hetty, echt super mooi!
Liefs van Jacqueline

Anke zei

Super leuk. Mooi papier ook. Welk merk is het?
groetjes Tessa

Anke zei

Ja inderdaad waren wij daar rond half 12. Jammer dat we elkaar niet hebben ontmoet!
groetjes Tessa

PatriciaKleijn zei

WOW wat een super gaaf doosje zeg :O

*Kus Patries*

Louise zei

Echt helemaal geweldig Hetty, en wat een prachtig papier heb je gebruikt.

gr.Louise

Riet zei

Ohhh wowww Hetty,wat een schitterende doos,prachtig papier,lief die stempel.

Liefs Riet.

Anneke zei

Leuk zo'n doosje :)
Die heb je echt heel mooi gemaakt!
Groetjes Anneke

chris zei

Hello Hetty
wow your work is very beautiful.
hugs chris xx

Gea zei

Wauww Hetty, wat een schitterend ladendoosje heb je gemaakt en mooi papier heb je ervoor gebruikt!

Groetjes Gea

De Creakeet van Peet zei

wat heb je dat toch weer super leuk in mekaa gefreubeld...liefs Peet

LINDA zei

OMGosh!! This is simply gorgeous!! Such a beautiful creation..Love it!!
Hugs, Linda

Angelique zei

Je hebt het super afgemaakt hetty, tjee wat is het mooi geworden!

Karin zei

Hetty dit ziet erg echt schitterend uit! Super!

Gr. Karin

natacha zei

amai schitterend zeg en zo verassend als je het open doet
het gaat je goed
nog een fijne dag
grtz natacha

Stephanie zei

Ik zag het prachtige doosje ook al elders langskomen, ook die van jou is super!

Thea zei

Hoi Hetty,

Wat heb je dit ontzettend mooi gemaakt. Wat een werk, maar ik denk dat je een heel voldaan gevoel hebt als zoiets af is.

Groetjes
Thea

WILMA zei

Dit laadjesdoosje is TE GEK!! WAUW!!!! Supermooi gemaakt!! En het prachtige papier heeft een hele chique uitstraling!
Liefs
Wilma

Marjan zei

Wat een PRACHTIG doosje!!

groetjes, Marjan

creacora zei

nou dat ziet er prachtig uit Hetty super modelletje en je papier is ook TOP !!

groetjes Cora

Margreet zei

dat is een prachtig doosje geworden Hetty!
xxx Margreet

Martha zei

Dit is schitterend!

Antonia zei

hallo hetty ik ben der weer , ik had even geen tijd om te bloggen. wat een prachtig doosje zeg en wat een mooi papier . echty super gedaan. groetjes Antonia

Tineke van der Linden zei

Wat een supermooi ladendoosje Hetty!!! Supermooi vind ik het.
Groetjes, Tineke

Shirley zei

Hetty, het ladendoosje is schitterend geworden! Leuke herinnering aan een leuke dag hè...
Groetjes, Shirley

annie zei

hetty wat een leuk ladenkastje geweldig ,hij is super mooi ,, bedankt voor je berichtje op mijn blog
liefs annie

jans zei

wat een prachtige creatie Hetty
mooi papier ook heb je gebruikt grt jans

Rolinka zei

Hallo,

Via, via ben ik op je blog gekomen en heb even een kijken genomen, nou ik lan wel zeggen met heel veel plezier hoor!!!
Wat een geweldig mooie dingen/kaarten maak je zeg!!!
Ben gelijk volger geworden en ben benieuwd naar he volgende project....

Groetjes Rolinka

Marja zei

Wat een leuk doosje is dit weer zeg.
Knap dat je dat af hebt gekregen en de papierkeuze is weer geweldig!

miriam zei

Wat een leuk en mooi ladendoosje

Dank je voor je reactie op mijn blog en nu doe je mee voor de bloghop prijs.
Kom woensdagavond na 20.00 even kijken of je hem misschien hebt gewonnen

liefs miriam

Sandra1968 zei

Wauw, dit is schitterend!

jacinta's hobbyhoekje zei

geweldig mooi zeg en wat een leuk papier heb je ervoor gebruikt

liefs jacinta

sweetgil zei

Wat een super werkje!!
Groetjes
Mireille

Annette zei

hoi

Heel erg chique is het geworden Hetty

groetjes Annette

Linda zei

Heel erg mooi! Ziet er geweldig uit Hetty. Mooi papier ook.
Groetjes, Linda.

Corrie zei

Zo dat is schitterend zeg en wat een mooi papier echt heel apart.

groetjes Corrie

natje zei

PRACHTIG!!
Heel mooi gedaan!

Groetjes

Sandra zei

wauw hetty wat is je creatie schitterend geworden, heel mooi papier heb je gebruikt.
ik zie er nu al na uit als onze kleine ukkepuk is geboren en ik de mogelijkheid zie om weer na angelique te gaan.Ik ben nu aan het afkicken nu ik het rustig aan moet doen.
groetjes sandra

Vera zei

Wat is dit geweldig leuk en mooi :)

Groetjes

Vera

Desi zei

wat een schitternde creaties is het geworden hetty
petje af hoor zo mooi :D
gr desi

Christa zei

zooo deze is gaaf zeg toppie hoor

majo zei

OOOOOO, Hetty Prachtig!!. Mooi gekleurd mooi papier ,mooi model. Kortom SUPER!!. Gr Majo