vrijdag 14 mei 2010

Happy Birthday Kaartje

Zoals jullie al weten mag ik mij en nog 3 andere dames het nieuwe DT lid noemen van House of Sketches. Hier word elke week een sketch geplaatst en de winnaar mag dan voor een week Gast DT zijn.
Wij hopen dat jullie allemaal mee willen doen.
Deze sketch"24 is voor deze week, ik doe vanaf volgende week mee met het maken van de voorbeelden. Ik heb nu zelf ook deze sketch gemaakt omdat ik hem erg leuk vond maar ik doe verder niet mee.
Vandaag heb ik ook nog de 2de plaats gewonnen bij het Scrappers Challenge Blog en mag ik mij Guest-desinger voor challenge #06 noemen.

29 opmerkingen:

Anneke zei

Dat is een heel leuk kaartje!
En zo'n leuke sketch ook ;)
Groetjes Anneke

*Ellen* zei

wat een schattig kaartje, prachtig is dit

LINDA zei

WOW!! This is just beautiful.. very lovely work..
Hugs, Linda

Unknown zei

Ohhhhhhhhhh dat is een mooie Hetty ik ga me er ook aan wagen je hebt hem heel mooi gemaakt prachtig hoor

Liefs Nellie

natje zei

Prachtig kaartje!

Groetjes Nathalie

Unknown zei

je krijgt het nog druk megadruk hhihii,gaaf kaartje en ook nog gefeliciteerd[nogmaals].
gr,lean.

Angelique zei

prachtige kaart hetty! gefeliciteerd met het DT-lid gekozen te zijn! super leuk voor je zeg!

Sandra zei

gefeliciteerd en je kaartje is prachtig
groetjes sandra

regina zei

hoi hetty

wat een mooi kaartje geworden!!

heel mooi papier ook!!

groetjes regina

Yvonne zei

Hetty, wat een prachtige kaart is dat zeg!

groetjes Yvonne

jolanda zei

Wat een prachtig kaartje is dit Hetty, zo'n leuke sketch ook... ik ga er misschien ook wel aan meedoen.
Gefeliciteerd met je tweede DT plaats, je krijgt het nog superdruk :)) liefs jolanda

Tineke van der Linden zei

Een schitterende kaart Hetty. En leuk dat je er nog een baantje bij hebt.

Groetjes, Tineke

Marianne zei

wat een mooi kaartje ,van harte gefeliciteerd

gr Marianne

WILMA zei

Hetty, wat geweldig zeg, van harte gefeliciteerd als DT-lid!! Een hele eer hoor, je hebt het echt verdient met al die mooie creaties die je elke keer maakt! Misschien heb je het al van Regina gehoord over 22 mei a.s. Ik moet helaas aan je doorgeven dat ik de 22ste mei niet kan omdat ik al sinds weken Ischias heb en het wordt maar niet beter. Heb veel pijn en kan amper lopen en ook niet autorijden. Er zijn nu röntgenfoto's genomen en hiervan krijg ik a.s. dinsdag uitslag. Ik heb veel pijn bij het lopen en vaak als ik zit ook. Ik vind het erg jammer. Laat me ff weten wat ik naar Angelique nog moet mailen om af te melden op wilmaverweij@tiscali.nl, want mijn outlook doet alleen verzenden en niet ontvangen. Sorry.
Liefs
Wilma

Martha zei

Wat een super goede berichten Hetty!! En prachtige kaarten weer, super!
Groetjes,
Martha

WILMA zei

Beste Hetty, Ik heb me inmiddels afgemeld bij Angelique. Ik heb gereageerd op haar bevestigingsmail van de workshop.
Liefs
Wilma

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een geweldig mooie en leuke kaart. Gefeliciteerd met DT-schap!
Groetjes van Jacqueline

Loes Oorschot zei

Wat een mooie kaart Hetty!
Wat leuk dat je nu designer bent! Gefeliciteerd!

Groetjes, Loes

Karen zei

Wat een mooie kaart met die labels!
Knuffels,
Karen.

Aleida zei

Een heel mooi kaartje! Je gaat het nog druk krijgen met 2 designerklussen!
Maar wel heel leuk, natuurlijk.
groetjes.

Suzanne zei

Erg leuke sketch is dit zeg! Ik ga eens kijken of ik hier nog iets voor wil maken :)

Riet zei

Wat een prachtige kaart Hetty,mooie stempel en papier.

Liefs Riet.

Ilonka zei

Wat een ontzettend mooi kaartje. En gefelciteerd met je dt schap.

groetjes Ilonka

Fabiola zei

félicitation Hetty je suis heureuse pour toi biz

Nicoline zei

Wat een prachtige kaart
Gefeliciteerd met DT-schap!

Groetjes,
Nicoline

elly zei

GEFELICITEERD met je designerschap
en wat een schitterende kaart heb je gemaakt
echt helemaal toppie hoor
groetjes elly

PatriciaKleijn zei

Heel mooi kaartje meis ;)

*Kus Patries*

Christa zei

moooooooiiiii xx

Sandra1968 zei

Wauw, wat een schitterende kaart! En erg mooi papier.
En gefeliciteerd met je gast DT :-)