vrijdag 28 mei 2010

De 1ste Challenge van Een hoop inspiratie challenge blog

Hallo allemaal
Vandaag is de 1ste challenge van start gegaan op Een hoop Inspiratie Challenge Blog en dit is mijn eerste opdracht als DT lid en het was heel leuk om dit te maken.
Het is de bedoeling dat je een mapje maakt n.a.v. de beschrijving van Madeliefjuh
{de beschrijving kan je hier vinden}
Wij hopen natuurlijk op veel deelnemers dus als je zin hebt om te freubelen doe dan gezellig mee en volgende week kan je dan onze gast designer worden

44 opmerkingen:

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Wat een prachtog mapje heb je gemaakt,mooi combinatie van papier en kleuren.

Groetjes Agnes

Wendy ten Hove zei

Hoi Hetty,

Hij is erg mooi! Leuk papier, die bloemetjes vind ik erg leuk. Mooi mapje! Hopelijk doen er veel mensen mee met de challenge, veel plezier daarbij.

Groetjes,
Wendy

Margreet zei

wat een prachtig mapje heb je gemaakt, Hetty!
groetjes, Margreet

Marja zei

Wat een leuk mapje en wat een schitterende bloem op de voorkant.
Als ik op HIER klik, kom ik op google en zie geen werkbeschrijving. Doe ik iets niet goed?

RosesMarijke zei

Wat is dat een heel leuk mapje geworden Hetty..geweldig hoor!!

regina zei

hoi

een geweldig mooi mapje!!

heel erg mooi gemaakt en ergggg leuk papier!

gr regina

winniekuh zei

hoi hetty!!

wat een fantastisch mapje is het geworden zeg :)
echt heel erg mooi!! helaas ga ik nog niet mee doen met de challenge vanwegen het klussen en verhuizen wat er de komende weken op de planning staat. maar zodra het dalijk wat rustiger is en mijn nieuwe scrapkamertje klaar is ga ik zeker meedoen!!

fijn weekend!!
liefs winnie

Marja zei

Wat ben je geweldig! Het werkt en ik heb het nu kunnen downloaden. Bedankt.

Miranda zei

Wat een super mapje, die kleuren zijn geweldig !!!
Groetjes Miranda...

Unknown zei

Heel mooi geworden gave bloem er bij TOP ik ga gauw effe gluren wat jullie allemaal uitspoken...veel plezier!!!!
gr,Lean.

Tineke's hobby zei

dit mapje is echt super mooi geworden en dat papier is echt schitterend
Groetjes Tineke

WILMA zei

Dat heb je heel mooi gemaakt zeg! Prachtige kleuren! Heeeeeel mooi ingekleurd!
Liefs
Wilma

creationsncraftsbyarina zei

erg mooi geworden

groetjes arina

Aleida zei

Het is een geweldig mooi mapje geworden. Sjieke kleuren!
groetjes,

Trudy zei

Het is een schittered mapje Hetty!!
mooie kleuren en wat een leuke bloem zeg!!
Groetjes Trudy

*Ellen* zei

whow wat een schitterende en originele creatie, prachtig in die kleurtjes

PatriciaKleijn zei

Super mapje hoor collega :D nu hopen op deelnemers :D

*Kus Patries*

Riet zei

Schitterend Hetty,lief die stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Yvonne zei

Wat een prachtig mapje is dat weer Hetty.
groetjes Yvonne

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een mooie dingen heb je weer gemaakt Hetty, super!!
Groetjes, Yvonne

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi hoor Hetty!

Liefs Ida

Anke zei

Wauw wat een mooi papier!!
Errug mooi.

groetjes Tessa

Creagea zei

Supermooi mapje,mooi papier
liefs Gea

Marianne Schut zei

Hai Hetty, je hebt er weer een prachtige creatie van gemaakt! Fijn weekend! Groetjes Marianne

diana zei

hoi hetty,
wauw dat ziet er heel mooi uit.
groetjes diana

Kitty Dieleman. zei

Heel mooi geworden Hetty.

Groetjes Kitty

Miriam zei

Hetty, Het is een heel mooi mapje! Erg mooi papier heb je gebruikt. Plaatje is schattig...

Groetjes en goed weekend,
Miriam

Marianne zei

prachtig gedaan,vind het papier heel mooi.
hele leuke creatie weer 1 voor op mn lijsje van nog te doen dingen
gr Marianne

Angelique zei

schitterend, ooww wat is dit mooi hetty! prachtige kleurtjes, heel stijlvol!!

Martha zei

Dit is schitterend Hetty!! Prachtig gedaan!
Fijn weekend :)

Kitty zei

Oooh wat een lieffie!

majo zei

Ik vind het erg leuk ga hem zeker maken. Bedankt voor de beschrijving. Groet Majo

chantal zei

schitterend gedaan hetty
erg leuk gedaan
liefs chantal

Fabiola zei

wouaaah! c'est superbe! ces couleurs j'adore bravo!

Tineke van der Linden zei

Wat is het een prachtig mapje Hetty!!!

Groetjes, Tineke

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een geweldig mooie en schattig mapje Hetty. Prachtig papier heb je gebruikt.
Groetjes van Jacqueline

Linda zei

Hoi Hetty, Wauw wat ziet dit er mooi uit zeg! Lijkt me heel leuk om te maken dit mapje, misschien probeer ik het ook wel en doe ik mee met de challenge. Het weer is vandaag toch niet echt geweldig dus wie weet.
Het papier dat je hebt gebruikt is ook erg mooi, evenals het lieve Magnolia stempeltje.
Groetjes, Linda.

Sandra1968 zei

Een superleuke kaart en ook de grote bloem vind ik erg mooi.

Adrina zei

Zo dat ziet er supermooi uit Hetty!!
gr. Adrina

Katje zei

Wat ziet dat mapje er prachtig uit Hetty en wat een mooi papier.
Als ik van de week nog wat tijd over heb denk dat ik een poging waag.
Vind het helemaal super weer net zoals al je andere kaarten op je blog echt toppie!!
Groetjes Katty

anja zei

hetty su0per hoor
lieve gr anja

Debbie Stip zei

Een erg mooi mapje, prachtig gewoon!
Groetjes,
Debbie

annemarie zei

ik kan niet anders zeggen, wat een beauty!!
helemaal super!
heel mooi gemaakt!
groetjes annemarie

Peter's Planner blog zei

Hoi Hetty wat een mooi mapje is het geworden en prachtig zo in die grijs tinten. en wat leuk dat je DT bent geworden.

Groetjes Scrapfanaat Peter