woensdag 19 mei 2010

AWARD

Ik heb vandaag weer een super gave AWARD gekregen en wel van 3 lieve blogvrienden, Ik heb hem gekregen van Regina, Lean en Peter. Je moet vertellen wat je denkt over 10 jaar nog te doen, nou ik hoop dan 73 jaar te zijn en hoop nog lekker veel te scrappen en gezond te zijn. Ik moet hem ook aan 10 andere mensen doorgeven maar dat vind ik veel te moeilijk als je zoveel lieve volgers hebt.
Dus lieve volgers neem hem maar lekker mee en zet hem op jullie blog, want jullie verdienen hem allemaal.
Ik heb hem nu ook van Louise gekregen en weer zeer vereerd daarvoor, bedankt Louise

7 opmerkingen:

Jolara zei

gefeliciteerd met de verdiende award ! GR Joyce

Louise zei

Gefeliciteerd Hetty, je hebt hem verdiend, inderdaad gezondheid is allerbelangrijkste en mijn benieuwen of we dan nog Bloggen.

Fijne dag,

Louise

Unknown zei

Van harte gefeliciteert met je mooie Award

dik verdient
Liefs Nellie

PatriciaKleijn zei

Gefeliciteerd met je award!

*Kus Patries*

Nelleke zei

Gefeliciteerd Hetty

Met je mooie award dik verdiend zou ik zeggen.

Groetjes Nelleke

Unknown zei

gefeliciteerd je hebt ZE verdiend....

Andrea zei

A wonderful card - like all of this great creation!
Hugs and have a nice weekend
Andrea-Emmi41