vrijdag 25 juni 2010

EHI Challenge Blog challenge 05

Vandaag is alweer de 4de challenge van start gegaan op Een Hoop Inspiratie Challenge Blog. Dit keer was het iets heel anders want je mocht zelf weten wat voor kaart je wilde maken als het maar voor een verjaardag was. Ik had dit kaartje een keer ergens gezien en dacht dat is wel iets voor een verjaardag want je kan er geld indoen of een kadobon of natuurlijk iets anders, Het papier heb ik gebruikt van het pakketje van Liselore Design en dit is tevens mijn laatste creatie hiervan. Ik vond het heel erg leuk om te doen en heb het met veel plezier gedaan.
Dus dames maak een leuke verjaardagskaart en wordt volgende week gast designer.

40 opmerkingen:

Unknown zei

gaaf kaartje weer Hetty en de 4 challenge al weer.
gr,Lean.

Fabiola zei

elle est pétillante, trop belle biz

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een vrolijk kaartje Hetty, zo leuk en heel mooi!
Groetjes van Jacqueline

Linda zei

Wat een leuke vrolijke kaart Hetty!

Gr linda

Sandra zei

je kaartje is heel mooi geworden,
groetjes sandra

*Ellen* zei

wat een lekker vrolijk en origineel kaartje, prachtig hoor

natje zei

Mooi kaartje!
Leuke challenge weer!

Groetjes

PatriciaKleijn zei

Mooi kaartje hoor hetty :)

*Kus Patries*

creationsncraftsbyarina zei

MOOI KAARTJE HETTY, IK HEB ER ZELF OOK AL EEN AANTAL VAN GEMAAKT
....
GROETJES ARINA

Yvonne zei

Heel mooi en vrolijk kaartje!
groetjes Yvonne

Anneke zei

Die is super leuk!
En zo'n vrolijk papier :)
Groetjes Anneke

Anoniem zei

Een vrolijke, kleurrijke verjaardagskaart !
grtjes
Christa

Eveline zei

echt een prachtige kaart !!!

groetjes

eveline

Het zonnetje in huis zei

Hallo Hetty,

Oh wat een leuke kaart is het geworden.

groetjes, jaimie

CraftyC zei

This is gorgeous Hetty, love the fold and cute image!
Clairex

Nathie zei

Leuk kaartje!!

Groetjes,

Nathalie

Jolanda zei

oh heel mooi!lekkere zomer kleuren en wat een mooi geheel weer!!Super mooi ingekleurd!
Fijn weekend,Jolanda

Riet zei

Wat een prachtige kaart Hetty,zo lieve stempel,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.xx

Marjan zei

Ontzettend leuke kaart om te krijgen als je jarig bent!

Groetjes, Marjan

Sandra1968 zei

Een hele leuke kaart! Mooi en vrolijk papier en inderdaad een hele leuke manier om zo geld te geven.
Groetjes, Sandra

Trudy zei

Prachtige kaart Hetty!!Ik heb hem ook gemaakt in een mannen kaart.maar ik kan hem er pas na een zaterdag opzetten.
Want mijn zoon houdt dan zijn verjaardag
Groetjes Trudy

Christa zei

mooie vrolijk kaart hetty super hoor xx

Rita zei

Grappig kaartje heb je gemaakt hoor Hetty.Groetjes Rita.

Kitty Dieleman. zei

Wat een leuke kaart zeg heel mooi model.

Groetjes Kitty

chantal zei

schitterend kaatrje hetty
erg leuk gedaan
liefs chantal

jacinta's hobbyhoekje zei

dat is zoals gewoonlijk weer een heel mooi vrolijk kaartje geworden
liefs jacinta

Marianne Schut zei

Hai Hetty, wat een super mooi kaartje heb je weer gemaakt! Erg leuk model ook! Groetjes Marianne

Kitty zei

Hoi Hetty,
Ik ben weer eens met een inhaalslag bezig (op vakantie geweest, dus ik heb een goed excuss hoor...)Wat staat er weer veel moois op je blog!

Durvina zei

Wat een mooie en erg vrolijke kaart.

Gr, Durvina

Inge zei

Leuk en vrolijk deze kaart! Ik vind die foto van jou van heeeel lang geleden ook zo leuk :)

Joke zei

wat een prachtig en vrolijk kaartje!

groetjes, Joke

WILMA zei

Hetty, wat een schitterende creatie! Mooi papier en prachtige kleuren! I love it!
Liefs
Wilma

Wendy ten Hove zei

Hoi Hetty,

Super leuk! Wat een vrolijk dametje zo! Geweldig, de krullen van dat meisje en je hebt haar erg leuk ingekleurd.

Groetjes,
Wendy

www.boshobbyshop.nl zei

hele leuke kaart weer Hetty!

groetjes,
Anouk

Peter's Planner blog zei

Een hele leuke verrassing als je dit kaartje thuis gestuurd krijg met inhoud. Mooi gemaakt.

Op mijn blog maak je kans op een i-top bradmaker kom eens kijken.

Groetjes Scrapfanaat Peter

miriam zei

Hij is mooi hetty.

groetjes miriam
zin in een candy kom maar eens kijken

Wendy Koorevaar zei

Hoi Hetty!

Wat heb je dat weer prachtig gemaakt zeg! Heel mooi met die vrolijke kleuren.
Ik vind je vorige kaartje met de magic dots ook super leuk!!

Groetjes,
Wendy

Louise zei

Hoi Hetty, Was even een weekje weg vandaar mijn late reactie, prachtig kaartje hoor.

gr.Louise

Swaantje zei

Goedenavond lieve Hetty,
ik moest snel even bij je komen..
Voordat ik moet eten klaar te maken..oh wat en nederlands,sorry ;o)
Bedankt voor je lieve berichtjes op mijn blog.Ik was erg blij.
Je kaartje is heel heel mooi..De stempeltje is erg leuk en de kleuren zijn prachtig..
Wens je een mooi avond
Veel lieve Groetjes
Swaani

Debbie Stip zei

wat een lekker knalkaartje, echt een verjaardagskaartje!
xxDebbie