vrijdag 11 juni 2010

De 3de Challenge van Een hoop inspiratie challenge blog

Hallo allemaal
Vandaag is de 3de challenge van start gegaan op Een hoop Inspiratie Challenge Blog en dit is mijn creatie. De bedoeling is om een kaart te maken met je mooiste stempel. Ik vond bij dit kaartje het wel leuk om het stempel-afdrukje eens niet in te kleuren, ik vond het zo wel wat hebben.
Wij hopen natuurlijk op veel deelnemers dus als je zin hebt doe dan gezellig mee en volgende week kan je dan onze gast designer worden

32 opmerkingen:

San Kado zei

Ohhhh Hetty was is dit een prachtig kaartje geworden... en de stempel past er zo inderdaad perfect bij!!

Schitterend!

Yvonne Rijk zei

Echt een supermooie kaart Hetty. De papierkeuze en de keuze om het afdrukje niet in te kleuren maken het tot een erg mooi geheel.
Groet van Yvonne.

Het zonnetje in huis zei

Oh hetty, superleuk zo ! origineel hoor!
Ik heb dat stempeltje ook, enkel op de pc, vanwaar heb ik dat, dat weet ik dus niet meer hé:-)

Ik doe zeker terug mee hoor, ik vind een challenge wel leuk!

Groetjes, Jaimie

Unknown zei

Gaaf Hetty en je hebt gelijk met de stempel staat zo heel mooi.

Wendy ten Hove zei

Hoi Hetty,

Leuk idee! En ook nog lekker snel klaar zo! Ha ha!! Nou is inkleuren op zich natuurlijk wel ook al superleuk, dus je hebt je misschien wel een beetje moeten inhouden, hi hi! Mooi hoor en dit is inderdaad een super stempeltje!

Liefs,
Wendy

Thea zei

Hoi Hetty,

Ontzettend leuk gedaan, ik heb nog zwart/wit/zilver kerstpapier liggen van vorige jaar en wist eigenlijk niets te bedenken. Je brengt me op een idee. Dank!
Groetjes
Thea

*Ellen* zei

prachtige kaart is dit en wat leuk om de stempel niet in te kleuren

Sandra zei

je kaartje is echt heel mooi geworden. en idd niet ingekleurd kan dit keer heel goed
fijn weekend
groetjes sandra

Kitty Dieleman. zei

Heel mooi zo zwart wit en inderdaad een keer je stempelafdrukje zo laten is ook heel mooi.
Een echte topper hoor.

Groetjes Kitty

Jolanda zei

Heel mooi!!en wat is zwart/wit toch altijd geweldig!!
Mooi gemaakt,fijn en creatief weekend.
Liefs,Jolanda

Tineke's hobby zei

Wat een mooie kaart zo in het zwart wit helemaal top
Groetjes Tineke

jacinta's hobbyhoekje zei

dat is mooi zo een zwart wit kaartje zeg
leuk die stempel ook weer

liefs jacinta

Fabiola zei

c'est superbe, j'adore ta carte elle est super classe! biz

Trudy zei

Wat prachtig dit zwart wit kaartje Hetty!!
groetjes Trudy

LINDA zei

What a beautiful card.. such a darling little image. Love the papers..
Hugs, Linda

Marjan zei

Vind het zeker wat hebben! En zwart wit heeft ook wat,hè? ;)
Mooi kaartje, Hetty!

Groetjes,Marjan

regina zei

hoi hetty

hij is echt heel gaaf geworden!!

heel erg leuk gemaakt!!

gr regina

Mascha zei

mooie kaart hoor

grt mas

Esther zei

Leuk hoor je kaartje,het resultaat mag er zijn.

Groetjes Esther

Wendy Koorevaar zei

Hoi Hetty!

Wat is ie leuk geworden! Heel apart effect zo met dat afdrukje. Helemaal omdat je de hele kaart in zwart-wit hebt gemaakt.

liefs,
Wendy

chantal zei

schitterend kaatje hetty
erg leuk gedaan
liefs chantal

Riet zei

Wat een prachtige kaart Hetty,leuke stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Angelique zei

super!! en zo mooi met dat afdrukje zo!!

Aleida zei

Een geweldig mooi kaartje, echt zwart/wit.
groetjes,

PatriciaKleijn zei

Super leuk kaartje hetty

*Kus Patries*

Miranda zei

Wat een super mooie kaart !!!
Echt zwart-wit, geweldig
Groetjes Miranda

www.boshobbyshop.nl zei

wat mooi!! Vind sommige z-w kaarten zo somber, maar deze is echt super!!

Groetjes,
Anouk

Linda zei

Het is prachtig geworden Hetty.

Gr Linda

Creagea zei

Ik vind je kaartje heel mooi zo..prachtig.
liefs Gea

diana zei

hoi hetty,
wat een prachtige kaart, en inderdaad ongekleurd vind ik hem ook super.
groetjes diana

creationsncraftsbyarina zei

hoi hetty wat een mooie kaart is het geworden zo....
groetjes arina

Bianca zei

Wat super gaaf, die niet ingekleurde stempel bij dit papier. Past er echt heel erg mooi bij.
Daar zou ik nooit aan denken. Stom he.
Groetjes,
Bianca