zondag 6 juni 2010

CANDY TIME

Dit bericht blijft bovenaan staan voor nieuwe creaties scrol dan even naar beneden

Ik zag dat dit mijn 125 ste bericht was en ik al 187 volgers heb dus dacht ik, ik ga ook eens een leuke mini Candy wegggeven.
Ik ben ook erg blij met alle leuke reacties die jullie elke keer weer achterlaten op mijn blog.
Ik geniet daar zo van, dus ik dacht dat is wel een kadootje waard, niet dan?

Wat moet je doen?
1) word volger van mijn blog ( als je dat nog niet bent)
2) Zet de candy op je blog (mag ook in je sidebar)
3) Laat een reactie achter hieronder.

Op zondag 6 Juni ga ik dan een lootje trekken en horen jullie ook wie de gelukkig winnaar is geworden.
Veel succes allemaal!!
Liefs Hetty

82 opmerkingen:

majo zei

Hoi Hetty.
Wat een mooie Candy. Ik zrt hem op mn blog hoor . Lieve groet Majo

Anoniem zei

Hetty,
Gefelictieerd met je inmiddels 187 volgers.
Ik wil ook graag meedingen naar je prachtige samengestelde candy.
Ik zet hem direct op mijn sitebar.
Jij doet toch ook mee aan mijn candy ?
Hop naar de volgende ....volgers.
grtjes
Christa

Miranda Versteeg - Atelier Negen zei

Hoi Hetty,
Gefeliciteerd! Super.
Ik doe graag mee met de candy. Zet je in mijn sitebar en zie hier mijn berichtje!
Succes met je blog en op naar de 200!
Groeten Miranda (www.laulijn.nl)

Jolara zei

oooh Hetty wat een gave candy, daar doe ik graag aan mee. De link staat op mijn blog.

GR Joyce

Miranda zei

Hey Hetty

Wat een super gave candy daar ga ik zeker mee doen, zal hem vandaag in mijn side-bar zetten, word vanavond denk ik
En gefeliciteerd met al zoveel volgers .... dan kom ik nog maar net kijken met 23 volgers maar je moet klein beginnen, hihih\
Groetjes Miranda Xxx

De Creakeet van Peet zei

ow ,meis wat leuk een candy geef je weg zeg! Op naar de 200 volgers maar die heb je zo :-) Liefs Peet

Anneke zei

Hoi Hetty,
wat leuk dat je een candy weggeeft!
Ik waag alvast mijn kansje, want er zitten leuke spulletjes in ;)
Groetjes Anneke

Antonia zei

hallo hetty. wat leuk ik zet de candy ook ook op mijn blog. ziet r leuk uit .
groetjes Antonia

PatriciaKleijn zei

Gefeliciteerd hoor...! en wat een gave candy zeg.. en dat noemt zij mini :O ik waag zeker een gokje, hij staat al in de sidebar! Super ben heel benieuwd :)

*Kus Patries*

jacinta's hobbyhoekje zei

dat is nog eens een leuke candy ik doe mee hoor als dat mag vanuit frankrijk

liefs jacinta

mildred zei

hoi!!

wat leuk dat je een candy weggeeft!
ik doe natuurlijk graag mee, ik ben al volger, dus dat is makkelijk!!

groetjes mildred

Katje zei

Wat leuk Hetty dat je zo'n geweldig candy doet
Ik wil graag meedoen en zet je candy gelijk in mijn sidebar.

Groetjes Katty

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wat super zeg!
Ik ben al volger van je,
Ik zal straks hem in mijn sidebar doen moet nu plotseling weg.

Doeidoei xx

regina zei

hoi hetty

heel leuk dat je een candy doet en natuurlijk doe ik mee ;)

gr regina

*Ellen* zei

gefeliciteerd met al deze leuke mijlpalen

WILMA zei

Hai Hetty, wat een mooie Candy! Tuurlijk doe ik mee! Prachtige LO heb je gemaakt van je zoons!
Liefs
Wilma

creacora zei

o wat lief van je Hetty ga hem zeker op mijn blog zo zetten want hij is prachtig ! en volger ben ik al he

groetjes Cora

Janette zei

Hi Hetty,Great candy will put your link on my blog.xx

Suzanne zei

Wat een mooie candy! Daar wil ik wel een gokje op wagen! Zet hem meteen op mijn blog!

Groetjes Suzanne

Metsje zei

Wow Hetty, het gaat goed met je blog, super hoor . Heb je candy in mijn sidebar geplaatst
Gr Metsje

chantal zei

hey hetty
wat een schitterende candy geef je weg
ga zeker een gokje wagen
zet zo de foto van je candy in mijn site bar en volger ben ik al een hele tijd:)
liefs chantal

Angelique zei

Wat een leuk idee, nou ik doe mee hoor ;-).

Grtjes Angelique

Wendy ten Hove zei

Hoi Hetty,

Ik ben ook je volger geworden, nog meer volgers dus!! Ik heb al regelmatig bij je gekeken, want zag steeds bij andere mensen die ik volg, al jouw reacties staan! ;-) Je maakt mooie dingen, super!!
Ik hoop dat ik een kansje maak!

Groetjes, Wendy

rinat zei

Fabulous candy thanks for the chance to win all these lovely goodies. , I have added your candy to my sidebar with a link back to you

Petra zei

Wow, dit noem jij een mini-candy, nou ik vind het een super-candy.

Succes en ik ga mee doen hoor ;-))

Groetjes,

Petra

Marianne Schut zei

Hai Hetty, van harte gefeliciteerd met al bijna 190 volgers! Is toch een stukje waardering voor je werk en voor je blog! Leuk dat je dit samen met ons wilt vieren met deze super leuke candy! Ik doe mee hoor, je candy staat al in mijn sidebar. Groetjes Marianne

Jacqueline (Sjakkie) zei

Gefeliciteerd met zoveel volgers. Je candy is heel leuk en ik doe graag mee.
Groetjes van JAcqueline

Daantje's scrapkaartenfun zei

Wat leuk!! en wat lief dat je een candy weggeeft! Natuurlijk doe ik mee. Liefs Daantje

Geertje zei

Hartstikke gefeliciteerd met je vele volgers. Wat leuk dat je nu ook een candy houdt. Hij is super leuk en ik doe graag mee.
Groetjes Geertje

.:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. zei

Gefeliciflapstaart met zoveel volgers en berichtjes!!! Super verdient!!! En bedankt voor een kansje op deze leuke candy! Hij staat in mijn sidebar hoor! ;)
Liefs, Marit.

Marianne zei

van harte gefeliciteerd met zoveel bloggers,bedankt dat je altijd van die lieve leuke reacties achterlaat op mn blog
ik wil graag meedingen naar deze mooie candy

gr Marianne

Christa zei

gefeliciteerd wat gaat dat hard allemaal he, ik vind het ook allemaal super snel gaan . maar ik zou wel een gokje willen wagen veel liefs christa

jans zei

leuk Hetty volger ben ik al moet alleen nog uitvogelen hoe ik jou candy op mijn blog krijg gefeliciteerd met al je volgers grt jans

La Vikinga zei

Hello!

Ik doe graag mee!

Charlotta in Zweden

Annelies zei

Gefeliciteerd met je succesvolle blog! Ik volg je voortaan ook en er staat een link in m'n sidebar . Bedankt voor de inspiratie en de kans om zo'n leuke candy te winnen! Groetjes uit België, Annelies

Anke zei

Gefeliciteerd. Ik doe graag mee met je candy.
groetjes
Tessa
www.tessaskaarten.blogspot.com

Anoniem zei

Hoi Hetty,
Gefeliciteerd met zoveel berichtjes:)
Ik doe graag mee met de candy. Zet candylink in mijn sitebar en zie hier is mijn berichtje!
Succes met je blog en op naar de 200!NOG MAAR 5 TEGAAN!!!!
Groeten nonna
http://nonnashobbystime.blogspot.com/

Anoniem zei

Hoi Hetty,

Ben volger nr 196 geworden dus nog 4 te gaan. Leuke candy, wie wil die nu niet winnen !
Heb op mijn eigen blog ook een candy in de aanbieding.

Groetjes Monique

Marja zei

Hoi Hetty,

Volgens mij haal je de 200 volgers voordat je de candy weg kunt geven. Dat is toch wel een prestatie! Gefeliciteerd. Je verdient het dan ook wel want je maakt zulke prachtige dingen.
Je candy staat op mijn blog te bewonderen.

Magia da Inês zei

♥ Olá, amiga!
Passei para uma visitinha.
Para você... com muito carinho ♥

"Quem tem o abraço mais apertado...
mais carinhoso...♥
e um amor tão grande... tão grande...♥
que apaga qualquer desamor?"♥

Feliz Dia das Mães!!!

♥Ótimo fim de semana!
Beijinhos carinhosos.
Itabira♥♥
Brasil

Amanda zei

Hi Hetty. Only 4 to go and you have 200 followers! Congrats on so many followers and thanks for the chance to win this candy. I am holding all my thumbs :-) Been a follower long time & have put a pic in my candy lane.
Geniet die week! Groetjes, Amanda

Aleida zei

Leuke candy! Ik zou hem best willen winnen en ga hem dus in mijn sitebar zetten. Maar eerst even volger worden, dan kom ik hier nog veel vaker buurten.
groetjes,

Angelique zei

Ook ik ga een kans wagen op deze super mooie candy! lief van je hetty dat je het weg gaat geven! volger was ik al en ga het meteen even plaatsen op mijn blog. Heel veel succes allemaal!!

Sandra zei

hoi hoi,
alweer 197 volgers heb je. wat gaat dat snel zeg, Ik ga een gokje wagen en wie weet komt er dan echt een keer een zonnestraaltje mijn kant op inplaats van al die donkere wolken.
bedankt voor deze kans
groetjes sandra

Loes Oorschot zei

Wat een leuke candy Hetty, ik doe graag mee! Gefeliciteerd met zoveel volgers, het gaat al hard naar de 200!
Succes voor iedereen...

Groetjes, Loes

Peter's Planner blog zei

Hallo Hetty

Nog 3 volgers en je teller staat dan op 200 geweldig reslutaat. Ik ga gezellig met jou candy mee doen en plaats hem op mijn blog. Ik vind dit leuk die candy het is iedere keer weer spannend.

Groetjes Scrapfanaat Peter

Chiara Handmade zei

Lovely Blog candy! Thanks a lot for the chance! A link is in my sidebar and I'm follower^^
Chiara

Joke zei

Gefeliciteerd en wat leuk dat je een candy weggeeft! Ik ga een gokje bij je wagen en zet een link op mn sidebar.

groetjes, Joke

Maris zei

Hi hetty, wat een mooie candy en gefeliciteerd met zoveel volgers, ik heb je candy op mijn blog gezet xx

Regina zei

hallo, Hetty
herzlichen Glückwunsch zu so vielen Anhängern! Bin jetzt die Nr.200!!
Wunderschöne Sachen hast du da ausgesucht!
Dein Candy habe ich in meiner Sidebar verlinkt!
Wünsche dir weiterhin viele kreative Ideen und vielen Dank
♥-liche Grüße aus Deutschland - Regina

mariska zei

Hoi Hetty

Ik zag dat je een super mooie candy weggeeft! En daar zou ik ook wel een gokje op willen wagen!
Ik ben volger geworden en je staat in mn sidebar.

Ojah, als je zin hebt mag je ook aan mijn candy meedoen. Hij is niet zo groot als de jouwe, maar toch.

Liefs mariska

Annette zei

Hoi Hetty,

Een volger ben ik al lang maar ik wil je wel feliciteren met zoveel volgers en dat je nu in een DT team zit echt heel leuk voor je maar je maakt dan ook prachtige creaties en ik denk laat ik ook eens een kansje wagen hahaha je weet maar nooit!

liefs Annette

Birgit zei

Hi Hetty,

Thanks for the chance to win such goodies! I put a link to your giveaway on my blog -- gotta spread the word! :)

Happy creating,
Birgit

Elenkin zei

Hi Hetty!
Thanks for the chance to win candy! I am a follower, you have a remarkable blog!
Reference to sidebar http://elenkinstar.blogspot.com/

Judith zei

Hallo Hetty,

Bedankt voor het berichtje bij mijn kaartje. Ik weet eigenlijk zeker dat ik al een reactie heb gemaakt bij dit berichtje maar er is iets fout gegaan... Geen probleem, doen we het gewoon nog een keer! (ik klik op plaatsen en zie dat ik nog een code in moet vullen, helemaal mijn schuld dus!)
Ik doe graag met de candy mee en ben meteen volger geworden. Ik vind het een hele leuke candy! Ik hou je blog vanaf nu in de gaten en laat weer eens een berichtje achter.

Groetjes Judith

Nicoline zei

Gefeliciteerd met je inmiddels nog verder gegroeide aantal volgers.
Ik deed eigenlijk nooit mee aan candy maar het is toch wel erg leuk om te doen dus ik doe mee hoor!
Het ziet er erg leuk uit!
Ik heb je inmiddels al op mijn sidebar gezet ;-)

Groetjes,
Nicoline

Cindy zei

Hey Hetty,
Gefeliciteerd met je volgers.
Heb je candy in mijn sidebar gezet...
Ziet er tof uit!

Groetjes,
Cindy

Joukje zei

Hoi Hetty
Geweldig al meer dan 200 volgers GEFELICITEERD!!!
Ik vind het een leuke candy, en doe graag mee.
Groetjes Joukje

Natasja zei

Gefeliciteerd, Hetty !! Inmiddels zit je aan de 211 volgers !! Ik doe graag mee..

Ik heb je al een tijdje gevolgd, nu dus maar voor het echie, ha, ha !!

Rosalee zei

Hi There Hetty. What a great Giveaway you have there.
I love your work, when it comes to Mongolia images I can't help but to admire other people's work. Congrats on the 200+ followers you deserve them.
Anyway, just to let you know I added a link to my sidebar and I have become a follower of your great blog. Thank you so much for the chance.
Hugs, Rosalee from Canada

Kimmie zei

Hoi Hetty

Gefeliciteerd met het behalen van zoveel volgers.
En je blog is het zeker waard!
Ik wil graag een kansje wagen om je candy te winnen,dus heb je candy in de sidebar van mijn blog geplaatst en ben je volgster geworden!

Come to visit my blog here

Dank je wel voor deze kans om te winnen!

XXX Kim

sweetgil zei

Gefeliciteerd met al je volgers, graag wil ik ook wel een kansje wagen, heb dus je candy in mijn sidebar geplaatst.
Groetjes
Mireille

http://sweetgil.blogspot.com/

greet's foto's zei

gefeliciteerd met je inmiddels vele volgers,natuurlijk doe ik ook graag mee hoor.wil je bij mij ook volger worden.groetjes Greet.

yvonne zei

Hoi Hetty

Nou volger was ik al en je candy staat op mijn blog.
Een mooie candy ik ga een gokje wagen.
We duimen.
gr yvonne

Miriam zei

Hallo Hatty,

Ik heb je net "ontdekt"; wat maak je ontzettend leuke kaarten!
Gefeliciteerd met je 125ste post en je vele volgers...

Groetjes, Miriam

Creagea zei

Hoi Hetty,wat een geweldige leuke blog heb je en er staan prachtige creaties op,ben dan ook volger geworden en zal je candy op mijn sidebar plaatsen(een prachtige candy trouwens)Als je mee wil doen er staat bij mij ook een candy.
liefs Gea

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Ow wat enorm mooi allemaal Hetty:))
En wat een volgers heb je hè,het is je van harte gegund,je maakt zoveel moois
soms haal ik gewoon mijn Inspi hier vandaan.
dank je daarvoor:))

Fijne Pinksterdagen
Liefs Sonja
O ja je candy staat in mijn site bar

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Nou MINI candy.. Het is een mooi pakket Hetty! Gefeliciteerd met zoveel volgers en berichten, we blijven je volgen!!
Lieve groetjes, Yvonne

scrappingann zei

Hoi Hetty,

Bedankt voor je reactie op mijn Blog, erg leuk dat je steeds bij me kijkt, ooit hoop ik ook zoveel volgers te krijgen.
De candy heb ik geplaatst op mijn Blog en ik wacht in spanning af wie er gaat winnen.
Groetjes,
Ann

Astrid en Brenda zei

Hoi Hetty, Wat een leuke candy heb je gemaakt. Inmiddels ben ik ook een volger van jou leuke blog geworden en zal de candy in mijn blog neer zetten.
Groetjes Brenda en Astrid

San Kado zei

Hallo Hetty,

Al zoveel volgers op je blog, dat gaat vlug.
En dan geef je er een candy voor terug.
Dat vind ik een super leuk idee,
Dus doe ik graag aan je candy mee!
Op mijn blog sta je er bij,
Joepie 6 juni komt steeds dichterbij.
Ik geniet van je creaties keer op keer
Maak maar snel een nieuwe weer!

Groetjes Sandra
http://sandraatsjuh.blogspot.com

creanja zei

Hallo Hetty,
je heb een schitterende blog, ik ben net je volger geworden.
ik zal je candy op m,n blog plaatsen.
hoe kom je aan zoveel volgers sjonge ik heb er nu 9, ik ben nog maar kort in blogland! groetjes en tot horen en ziens anja

Debbie Stip zei

Hoi Hetty, ik ben dan volger nr 234 alweer, dat gaat echt snel!

Gefeliciteerd met zoveel volgers en berichten hoor en wat een geweldige candy, daar wil ik natuurlijk wel kans op maken;-)

Groetjes,
Debbie

Irinca zei

I am a follower also and added a link to the sidebar
Thank you so much for the chance to take part!!!

Greetings from Russia

Jolanda en meer creaties....... zei

Hoi Hetty,

Via via kom je nog eens ergens,zo ben ik bij jouw gekomen,vindt het erg leuk wat je allemaal maakt,en ik dacht,ik ga je gewoon volgen..wens je een fijne dag toe..en veel kijkplezier(maar dat zal ik bij jouw ook wel hebben)
een groet van GeckoJolanda

Vera zei

Joepie wat een supercandy :)
Daar doe ik graag aan mee
En wat een leuke dingen maak je!

Groetjes,

Vera

Esther zei

Nou van harte hoor met je DT member plekje.
Ben erg benieuwd wat je allemaal gaat creeeren.(hou je in de gaten)
En ik vind het erg leuk om aan je candy mee te mogen doen.

Groetjes Esther

Ardilla zei

Hello, Hetty!
I'm a new follower and made ablog for your candy.
Thanks for this chance and hope to win :)

tarjetasdeardilla.blogspot.com

www.boshobbyshop.nl zei

supergave candy! Ik kwam viavia op je blog en heb je candy-linkje meteen in m'n sidebar gezet :) Dankjewel voor deze kans op de superleuke candy! :)

Groetjes,
Anouk

Crealin zei

Hoi Hetty,

ik ben blij dat ik op deze manier je blog leer kennen. Gefeliciteerd met je inmiddels 247 volgers!
Je hebt zo'n leuke candy samengesteld, dankjewel voor de kans om deze te winnen!

Vele groetjes,

Lins x

Mandy's Magnolia cards zei

Hoi Hetty,
wat een leuke candy zeg! ik zou er graag aan mee doen.

een fijne jaar wisseling!

Groetjes, Mady

creapleeg zei

Hoi hetty

wat een leuke candy
hier doe ik graag aan mee

groetjes Carol