vrijdag 2 april 2010

SOl van MIranda

Afgelopen maandag was er weer een ScrapOnLine bij kaarten maken met Tiets die gegeven werd door Miranda en dit keer was het geen kaart maar een doosje. Ik kon maandag niet meedoen want ik was die avond niet thuis en heb hem van de week gemaakt. Gisteravond had ik hem klaar en vanmorgen op de club van Tiets gezet maar om hem vanmorgen op mijn blog te zetten daar had ik geen tijd voor want ik ging weer naar een workshop bij Angelique om weer meer te leren over de copics. We hebben ook de airbrush gebruikt, wat is dat leuk om te doen. Mijn kaartjes voor in mijn copicboekje zijn nog niet helemaal klaar dus zodra die klaar zijn zet ik ze hier weer neer.Op het blog van Miranda http://mirandafreubelsite.blogspot.com kunnen jullie meer doosjes zien

39 opmerkingen:

stieneke zei

Hallo Hetty
Ik had een poosje niet op je blog gekeken, maar wat heb je weer vele mooie dingen gemaakt. Leuk is dat om workshops te volgen,doe het af en toe ook, maar heb er eigenlijk geen tijd voor. Ben benieuwd hoe je copicboekje er uit gaat zien.

Liefs Stieneke.

Bea van Ette zei

Hallo Miranda,

Mooi doosje!!

Het was gezellig vandaag bij Angelique!

Prettige Paasdagen!

Groetjes, Bea

Trudy zei

Wat een prachtig doosje Hetty!
fijne paadagen.
Groetjes Trudy

crea-elma zei

Hoi hoi,

Wat een supergaaf doosje heb je er van gemaakt!

groetjes Elma

Bianca zei

Wat heb je hem prachtig gemaak. Helemaal super. Was ook heel erg leuk om te doen. Ik moet de mijne nog afmaken.
Groetjes,
Bianca

Ilonka zei

hoi hetty een schitterend doosje. Supermooi gemaakt.
Fijne paasdagen.

groetjes Ilonka

Sharon zei

Oooo Hetty, die dosie is pragtig hoor. Lyk my julle dames daar in Nederland hou lekker gesellige workshops saam. Julle leer so baie, nie net kaarte te maak. Die projek is baie baie mooi hoor. Dankie vir jou gereelde kuiertjies by my blog. Groetjes Sharon x

Angelique zei

wauuw zeg, dat heb je schitterend gedaan!! Ik vind je doosje erg mooi geworden! Bedankt weer dat je er was vandaag, super gezellig en je bent een van mijn trouwe workshopgasten!

Anneke zei

Hoi Hetty,
wat een leuk doosje!
En ben benieuwd naar je copicboekje!
Groetjes Anneke

majo zei

Hoi Hetty.
Wat een geweldig mooi doosje. Lijkt me leuk zo een workshop. Maar het is zo ver van huis. Wat voor papier heb je gebruikt ,ik vind het erg mooi. Lieve groet Majo

annie zei

hetty wauwwwwwwwwwwwww wat een mooie creatie geweldig meid ik heb ff de rest ook weer bekeken ze zijn super mooi allemaal ,,,
en bedankt voor je berichtje op mijn log fijn weekend annie

regina zei

hoi

ik vind je doosje ergggg mooi geworden!

gr regina

majo zei

Oke bedankt Hetty ga ik op jacht vind het prachtig papier. groet Majo

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Prachtig Hetty
echt ontzettend mooi gedaan,ik vind je stempel super en alle bijpassende kleuren helemaal geweldig.

Liefs Sonja

chantal zei

schitterend doosje hetty
erg leuk gedaan
ik wil m ook nog steeds maken hihi
liefs chantal

Margreet zei

wat een prachtig doosje Hetty......wie weet ga ik hem ook nog eens maken........ik wens je gezellige paasdagen!
groetjes, Margreet

Unknown zei

hihihi ben ik weer het was dus toch gelukt ik kreeg alleen maar ERROR te zien...grgrgrg Ziggo.
doeggggggggg

Gea zei

Schitterend mooie doosje heb je gemaakt Hetty!
Heb een award vooj je op mijn blog staan;)

groetjes Gea

Andrea zei

Very great - I love the motiv - and your color ist very fine!
Many greetings and happy eastern
Andrea-Emmi41

Amanda zei

Wat een prachtig doosje Hetty, super!

liefs Amanda

Rita zei

Nou je hebt een gaaf doosje gemaakt hoor Hetty.Ziet er erg leuk uit.Fijne paasdagen.Groetjes Rita.

Yvonne zei

Hoi Hetty,

Wat heb je dat weer geweldig mooi gemaakt! heb een Award voor je klaar staan op mijn blog!
groetjes Yvonne

Tineke's hobby zei

Wow wat een geweldig mooi doosje heel erg mooi in die kleuren
fijne pasen
Tineke

Fabiola zei

hé Hetty c'est adorable

Christa zei

super hoor heel mooi gemaakt groetjes christa

diana zei

hoi heety,
wauw wat een prachtig doosje heb je gemaakt.
groetjes diana

Linda zei

Hoi Hetty, Wat is dit mooi zeg! Ook je vorige project vind ik echt helemaal te gek! Heel lief Hanglar stempeltje en zo mooi die kleurtjes echt supersss!!
Wens je een fijn paasweekend.
Groetjes, Linda.

Saskia van den Berk zei

Hey Hetty,

Natuurlijk kom ik ook even bij je kijken.ZOOOOOOO wat maak jij een mooie dingen.Pfffffff ik heb echt nog een hoop te leren........en ikke maar denken dat ik al een heel eind was.
Tegen over jou ben ik maar een kleintje.

Knuff Sas

* Üla * zei

Wat een prachtig en zeer elegant doosje Hetty.Heel mooi afgewerkt!
Nog fijne paasdagen!
groetjes Ula

Lia zei

Wat is dit prachtig! Zo leuk. Ik heb zitten genieten van alle andere mooie werkstukken die op je blog staan!

Groetjes,
Lia

annie zei

hetty bedankt voor je berichtje op mijn blog
liefs annie

Anne-Marije zei

Wat een schitterend doosje!
Ik heb een award voor je op mijn blog...
xxx Anne-Marije

Nicoline zei

Je hebt het er maar druk mee Hetty maar wat is dit prachtig zeg!
En wat een schitterende kleuren!

Groetjes,
Nicoline

JB zei

Knap gemaakt en het vorige doosje is
ook al zo mooi !!!

Groetjes Jenny

Caroline zei

hoi Hetty

wat maak jij een leuk doosje en die kaarten zijn ook al te gek hoor.
Liefs Caroline

Durvina zei

Wat ziet dit er super uit, complimenten!!

Annemarie zei

heel mooi!!

Sandra1968 zei

Heel erg mooi!

Bev zei

Wow, this is amazing! Love the design x