dinsdag 20 april 2010

AWARD van LEAN gekregen

Hallo, vandaag heb ik deze Award gekregen van Lean en heb hem nu ook van Cora gekregen, bedankt Cora.Ik heb hem nu ook van Rita gekregen bedankt daarvoor ben er weer blij meewww.scrapselsfromlean.blogspot.comen www.kaartenvancora.blogspot.com. Daar wil ik Lean heel hartelijk voor bedanken want ik vind het altijd een hele eer om een Award te krijgen.
Wat moeten jullie doen als je hem ontvangt
1 plaats de afbeelding op je blog
2 plaats een link van de persoon waarvan je hem hebt ontvangen.
3 geef de Award aan wie je wil
4 laat de persoon die je genomineerd hebt,dat weten door een reactie op hun blog achter te laten.
Ik wil deze Award doorgeven aan
Regina, Ida, Miranda, Nyna, Loes, Antonia, Anneke, Petra, Bianca, Sandra.
Ik zou hem aan nog veel meer mensen willen doorgeven want ik vind het wel heel erg moeilijk om er een paar te kiezen want jullie verdienen het allemaal

15 opmerkingen:

Jolanda de Ronde zei

Gefeliciteerd met je Award!
Altijd leuk om te krijgen..... ik zie het als een waardering van je werk!!

Groetjes,Jolanda

Antonia zei

gefeliciteerd met je award. en bedankt dat je m aan mij ook doorgaf erg lief van je. dikke kus er voor. liefs Antonia

Isabelle zei

Hoi Hetty!
Van harte gefeliciteerd met je award! Wat een super leuke verrassing dat je hem ook doorgeeft aan mij! :) Dankjewel!

Liefs, Nyna.

Jolara zei

gefeliciteerd met de award liefs joyce

elly zei

gefeliciteerd met je award
groetjes elly

Miranda zei

Gefeliciteerd met je award !!!
En bedankt dat je hem aan mij door geeft!!!
Vandaag zal ik er eens voor gaan zitten om hem op mijn blog te plaatsen en te kijken aan wie ik hem zal door geven ( ik heb nog wel niet zoveel volgers)
Groetjes Miranda X

Sandra zei

gefeliciteerd met je wel verdiende award en wat lief van je dat ik hem ook in ontvangst mag nemen. ik zal hem vandaag op mijn blog plaatsen.
dikke knuf
sandra

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Hoi Hetty,

Wat geweldig dat je een award hebt gekregen, en wat super leuk dat je hem door geeft aan mij!

Liefs Ida

Anneke zei

Hoi Hetty,
Gefeliciteerd met je award! En heel hard bedankt dat je hem doorgeeft!
Groetjes Anneke

Unknown zei

Graag gedaan...je hebt hem verdiend.

Bianca zei

Gefeliciteerd. En dank je wel dat ik hem krijg. Ga hem op mijn blog zetten.
Groetjes,
Bianca

creacora zei

hoi Hetty gefeliciteerd met je award kijk op mijn blog je krijgt hem ook van mij !!!!

groetjes Cora

Loes Oorschot zei

Gefeliciteer met je awart Hetty! En wat lief dat je deze aan mij doorgeeft! Ik zet hem op mijn blog!

Groetjes, Loes

Loes Oorschot zei

Ik bedoel awarD....

Fabiola zei

félicitation tu le mérites bien biz