vrijdag 4 november 2011

Challenge November

Vorige week heeft Kitty mij gevraagd of ik weer in het DT schap wil komen want ze wilde graag weer een doorstart gaan maken met het blog Scrap-Gifts and Stitch Cards en ik zat toen ook in het DT schap. Ik heb gelijk ja gezegd want vind het erg leuk om met dit team samen te werken. De eerste Challenge is dus vandaag van start gegaan en het is de bedoeling om een kerst-scrapkaart met ook geborduurd erop maar in de niet traditionele kleuren te maken. Je kunt je kaart insturen tot en met 29 november 18.00 uur. Daarna wordt er een winnaar gekozen die een leuk scrap-pakketje ontvangt en designer voor de volgende maand mag zijn, Ga ook even op het blog kijken naar de voorbeeldjes van het andere DT Lid

32 opmerkingen:

Els zei

Gefeliciteerd met je DT schap en dit kaartje is weer zo mooi he. Heel goed dat ze je weer gevraagd hebben. Groetjes Els

Els zei

O ja het afdrukje vind ik ook zo mooi ingekleurd. Gr. Els

Elly zei

Een prachtige kaart met een erg mooie kleurencombinatie!

Groetjes Elly

Thea zei

Heel mooi Hetty! Leuke combinatie met het geborduurde randje.

Groetjes Thea

Tineke van der Linden zei

Een schattige kerstkaart Hetty!
En succes met je DT job.
Groetjes Tineke

PatriciaKleijn zei

leuk kaartje hoor

Liefs,
Patricia

Aleida zei

Bijzonder kaartje, zo in het grijs. Mooi borduurwerk.
groetjes,

McCrafty's Cards zei

An adorable card Hetty, I like the sweet image, the colours and the design.
Kevin xx

Edilza Teixeira Scrap e Artes zei

Oi Hetty!!!

Seus cartões são belíssimos, passo todos os dias aqui, as vezes não deixo um comentário,mas com certeza você mora em meu coração.

Beijos

Miranda zei

Wat een lief kaartje !!
Gr, Miranda

Unknown zei

Gefeliciteerd met je DT schap en je kaartje is echt een snoeppie

Liefs Nellie

Esther zei

Schattig kaartje.
Succes jullie verder met de doorstart.

Groetjes Esther

Het zonnetje in huis zei

Hallo Hetty,

Wauw, wauw, wauw ....wat een schatje van een kaartje!!

Ook dat van je vorige post is wéér zo knap!

groetjes, Jaimie

Creagea zei

Prachtig kaartje en veel succes met je DT schap

Groetjes Gea

Riet zei

Wat een prachtige kaart Hetty,lief die stempel.
Mooi papier en super geborduurd.

Liefs Riet.

Tinie zei

Een geweldige mooie kaart!!!

Groetjes Tinie

Yvonne Rijk zei

Hoi Hetty,
erg mooi kaartje. Mooie kleuren ook. Je bloem vind ik erg mooi. Op je andere kaarten ook vind ik dat je altijd erg mooie bloemen maakt.
Het borduursel vind ik ook erg mooi. Het is niet mijn ding( om te maken) maar ik vind het bij anderen wel mooi en het is erg mooi gecombineerd in deze kaart. Veel succes met de herstart van het scrap-gifts and stich cards blog.

Groetjes van YVonne.

Shirley zei

Lief kaartje Hetty!
Groetjes, Shirley

Anoniem zei

je plaats in het dt is helemaal terecht met je prachtige kaarten!
gefeliciteerd

tine

Jacqueline (Sjakkie) zei

Leuk dat de challenge weer is begonnen Hetty. Je kaartje is prachtig en heel erg leuk!
Groetjes van Jacqueline

Anke zei

Wat mooi gemaakt.
liefs Tessa & Anke

Yvonne zei

Heel erg mooie kaart Hetty!
groetjes Yvonne

Tineke's hobby zei

Het is een prachtig kaartje die bloem vind ik heel leuk net als het stempeltje.
Gefeliciteerd met je DT schap
Groetjes Tineke

Margo zei

Wat een schattig kaartje is het Hetty !
Ik hoop dat je terug helemaal beter bent !
Liefs
Margo

Janny zei

Wat een schatje zeg, Hele mooie kleurtjes, je kaartje hieronder is ook zo'n schatje, en ze zijn zo mooi ingekleurd. Liefs Janny

Jolanda Cuper zei

Super die kleuren en zo lief met dat beertje!
Groetjes Jolanda.

Solange Barreto zei

Olá Amiga !!!
Lindo cartão, me encantei pelo bordado, belo.
Um beijo, feliz semana, fique com Deus.

Christa zei

super hetty en gefeliciteerd met je nieuwe dt schap xx christa

Unknown zei

Hallo Hetty het was inderdaad leuk afgelopen zaterdag bij doeading en leuk dat we elkaar nu gesprokken en gezien hebben ik hoop dat ik je nog een keer tegen zal komen en dan kletsen we wat langer door.

Succes verder met je DT schap. Je kaart is wel heel apart zo in deze kleur stelling voor kerst.

Groetjes Scrapfanaat Peter

Anoniem zei

Een mooi kaartje en gefeliciteerd met je DT-schap! Groetjes Sylvia

Fabiola zei

trop joli! oh qu'elle est adorable! biz

Josee zei

Wat een super leuke kaart Hetty!!!