woensdag 20 juli 2011

Geslaagd voor Rijbewijs

Bij Margo kon je meedoen met een candy omdat ze geslaagd was voor haar rijbewijs. Je kon zo meedoen maar je kon ook een kaartje sturen en dat heb ik gedaan want dat vind ik altijd juist leuk om te doen. Ik had een afdrukje van de auto van magnolia dus die vond ik wel toepasselijk. Het papier is van de cardkit van Simpelscrappen die ik voor het eerst heb ontvangen. Ik heb net gelezen dat ze hem heeft ontvangen dus kan ik hem nu aan jullie laten zien.

30 opmerkingen:

Aleida zei

O, wat een leuk kaartje! Die zal Margo leuk vinden! Handig stempeltje voor dit soort kaartjes!
groetjes,

Annerieke zei

Hai Hetty,

Wat een leuke kaart! Het afdrukje is gaaf en het papier is ook mooi, erg leuk, die bruintinten.

gr Annerieke

Yvonne zei

Mooi kaartje Hetty, leuk he deze stempel!
groetjes Yvonne

Jolanda zei

wat gaaf!!!heel mooi gemaakt weer!!
Fijne avond!
x

Margreet zei

Hoi Hetty...ik had haar ook een kaartje gestuurd, maar die van jou is wel heel toepasselijk! Erg mooi!
xxx Margreet

Jokecreatief zei

Hetty, wat een leuk kaartje, mooie kleuren. Moo is dat autotje van Magnolia he?

Margo zei

Het is echt een prachtkaart Hetty, hij staat hier te pronken op mijn kast, nog eens heel erg bedankt voor deze prachtige kaart !
Liefs
Margo

Joke de Wit zei

Wat een mooi kaartje de auto is heel leuk.Groetjes Joke

Unknown zei

Heel mooi geworden gave bloem en mooie kleuren combi ook.
groetjes,Lean

Het zonnetje in huis zei

Hallo Hetty,

Het is een prachtkaartje!!
Ik heb het bij Margo terstraks in het écht gezien :-)

Groetjes, Jaimie

McCrafty's Cards zei

Gorgeous card Hetty, I like the car and the fab colours.
Kevin xx

Edilza Teixeira Scrap e Artes zei

Oi Hetty!!!

Menina que cartão maravilhoso, os tons das cores lindas!!!

Beijos

susie zei

Hé Hetty, jouw prachtige kaartje heb ik bij Margo kunnen bewonderen :)
En nu heb ik die prachtige bloem van je, die ik zo graag zie, eens van dichtbij kunnen aanschouwen.
Zo mooi !!!

Nog een fijne avond !

Anneke zei

Hoi Hetty,
wat een hele mooie kaart heb je gemaakt voor Margo :)
Daar zal we wel heel blij mee zijn ;)
Groetjes Anneke

natje zei

Hier ben ik weer even...
Je kaartje is prachtig...heel mooi en die bloem is super.

Groetjes

martina's kaartjes zei

heel erg leuk gemaakt !
grtjs, martina
x

Louise zei

Wat een mooi en toepasselijk kaart, mooi van kleur ook.


gr,Louise

Jolanda Cuper zei

Prachtige kaart fit moet Margot wel geweldig vinden!
Groetjes Jolanda.

Regina zei

eine wunderschöne Karte und so zauberhaft gestaltet, toll!

Liebe Grüße Regina

hennie zei

Geweldige kaart.....
Hennie

Els zei

Gaaf en erg leuk kaartje hoor. Groetjes Els

Marjan zei

Heel leuk! Ook de kleuren zijn prachtig!!

Groetjes, Marjan

sandra_w zei

Superleuk kaartje!!

San x

José zei

Wat een enige auto! Erg leuke kaart met de laagjes.
Groetjes, jose

Trudy zei

Prachtig wat een mooie kaart Hetty!!
Groetjes Trudy

Fabiola zei

oh Hetty elle est chou, je viens de t'envoyer ton prix, biz

Jopie zei

Wat een prachtig kaartje en zeer toepasselijk, erg mooie kleuren.
Groetjes Jopie

Solange Barreto zei

Adorei o cartão, sobrio e elegante, lindo demais.

Kitty zei

Gaaf kaartje en mooie stans!

Riet zei

Schitterend Hetty,leuk die stempel,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.