dinsdag 29 december 2009

Laatste kerstkaartje

Ik heb nog lekker zitten freubelen want ik had nog geen kaartje gemaakt voor mijn oud collega's. Ik zou voor de kerst nog even koffie gaan drinken bij ze op het werk maar ben toen in de winkel gevallen en heb mijn knie behoorlijk gekneusd dus kan geen trap lopen, Nu kan ik weer een beetje auto rijden en wil deze kaart morgen even afgeven aan de balie zodat zij hem boven kunnen brengen, Ik heb er maar geen kerst meer opgezet maar een label met uitleg waarom hij er nu pas is en ga in het nieuwe jaar nog een keer koffie drinken en dan sluit ik het helemaal af.

25 opmerkingen:

Andrea zei

ooh wat vervelend dat je gevallen bent
maar het kaartje kan je toch voor nieuwjaar doen
het is overigens wel een superkaart hoor leuk zo met het label van binnen
groetjes andrea

Unknown zei

jee dat is ook lekker zo met je knie...beterschap.
Je kaartje mag zeker gezien worden.
gr,Lean.

Sandra zei

wauw wat een super mooi kaartje is het geworden ,
en beterschap met je knie

groetjes sandra

Sandra1968 zei

Een hele mooie kaart!
En beterschap met je knie.

Martha zei

Wat een prachtig kaartje, daar zullen ze blij mee zijn. Wat vervelend dat je gevallen bent en last van je knie hebt!
Beterschap!!
Groetjes,
Martha

Marianne Schut zei

Hai Hetty! Super mooi kaartje geworden hoor! Hopelijk gaat het al wat beter met je knie, veel sterkte! groetjes, Marianne

Daantje's scrapkaartenfun zei

Wat een prachtige kaart! Ontzettend leuk ook dat de binnenkant zo mooi is. Deze manier ga ik ook maar eens uitproberen! Een heel fijn 2010! en beterschap met je knie! xxx daan

Ilonka zei

Hoi Hetty nog gefeliciteerd met jullie trouwdag . En wat een schitterend kaartje heb je gemaakt.
Wat balen dat je zo gevallen bent. Ik hoop dat je knie snel weer herstelt.
Een fijne jaarwisseling en een creatief 2010!!

groetjes Ilonka

Angelique zei

Wat een mooie kaartje heb je gemaakt. Heel veel sterkte met je knie.

Groetjes Angelique

Riet zei

Wat een schitterend kaartje Hetty,lief plaatje, heel mooi papier.
Sterkte en beterschap met je knie hoor.

Liefs Riet.

creacora zei

beterschap met je knie !! wat een pech zeg !
veel plezier met het brengen van deze prachtige kaart !!
fijne jaarwisseling !
groetjes Cora

Charlotte zei

Wat een prachtige kaart Hetty... :)

Fijne jaarwisseling!!!

Mascha zei

mooie kaart hoor

grt mas

Anoniem zei

Prachtige kaart!! Veel beterschap met de knie!!

Margreet zei

Hetty, nog proficiat met je verjaardag én jullie trouwdag!
Ik hoop dat je niet te veel last blijft ondervinden van je knie.
Je hebt een schitterende kaart gemaakt.....daar zullen ze blij mee zijn.
Ik wil jou bedanken voor al je lieve reacties op mijn blog en wens je een goede jaarwisseling en een heel fijn 2010!
xxx Margreet

Annemarie zei

Het is wel een heel mooi kaartje.
Hopelijk is je knie weer snel hersteld.
Groetjes en veel geluk & gezondheid in 2010

Inge zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt! En wat een pech met je knie. Beterschap!
Groetjes en een goed 2010,
Inge

chantal zei

oh wat vervelend dat je gevallen bent
hopelijk ben je er snel weer vanaf
je kaart is weer super leuk geworden
groetjes chantal

Tineke van der Linden zei

Hoi Hetty,

Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag!
Een mooi kaartje heb je voor je collega's gemaakt. Wat vervelend dat je gevallen bent...beterschap verder.
Een fijne jaarwisseling en een goed begin voor 2010.

Groetjes, Tineke

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig kaartje Hetty! Jammer dat je je zo hebt bezeerd en juist met deze dagen. Veel beterschap en alvast een hele fijne jaarwisseling.
Groetjes van Jacqueline

Loes Oorschot zei

Schitterende kaart Hetty! Beterschap voor je knie en een fijne jaarwisseling! Heel veel geluk in 2010!

Groetjes, Loes

Hetty zei

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de lieve reacties, Ik kan gelukkig weer autorijden maar heb best nog wel last van mijn knie maar dat heeft de dokter ook gezegd dat kan wel een week of 6 a 8 duren.
Allemaal heel vel geluk in 2010

gr hetty

daantje zei

Het is een prachtig kaartje geworden. Maar wat rot van je knie zeg beterschap daarmee. Ik wil je een fijne jaarwisseling wensen en al het goede voor 2010
groetjes
daantje

Anoniem zei

hetty
wat een super mooie kaart!

tine

LINDA zei

Happy New Year and best wishes!!
Hugs, Linda